Sivut

23. syyskuuta 2019

ESILLELAITTO MYYMÄLÄTILASSA

Syksyn aikana Carlings myymälöitä on helpotettu kuluttajalle, rakentamalla selkeitä esillepano kokonaisuuksia liikkeisiin. Liikkeet on jaoiteltu ns. tarinoittain, helpottamaan juuri sinua löytämään itsellesi sopivan tyyliset vaatteet. Jaoiteltuna liike koostuu rock, street ja basic henkisistä esillepano kokonaisuuksista. Unohtamatta tietysti farkkuja, jotka ovat osa Carlings vaateketjun identiteettiä.

Tilan huomioiminen

Carlings myymälöissä tietyt asiat ovat identtisiä keskenään, kuten mustat seinät, mustat/valkoiset hyllyt, sekä joka myymälässä toistuu luonnonpuu esimerkiksi pöytien pinnoissa. Esillelaittoja rakentaessa tila on yksi huomioon otettava tekijä. Tilan valaistus ja värimaailma on otettava huomioon. Esimerkiksi valaistuksella on mahdollisuus tuoda tiettyjä elementtejä enemmän esille.


Värit

Värien sointuvuus tuotteita esillepanoon sijoittaessa on tärkeää. Esimerkiksi kolmea valkoista paitaa ei laiteta vierekkäin esille. Kun tuotteet väreittäin ovat sopivassa harmoniassa se luo myymälään rytmiikkaa. Näin myymälä on kuluttajalle mielekäs/mielenkiintoinen tilakokemus.




Tässä ennen (ylhäällä) ja jälkeen (alhaalla) kuvat asusteseinästä Salon Carlingsilla, jonka sain itsenäisesti koota uudelleen.




  









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti